Last night you were calling me saying you want me

"You see me standing there and act like you dont know me, But last night you were calling me saying you want me.
Oh why you always make me feel ike I'm the one thats crazy, You feel my heart racing, My-my heart racing"

Trodde aldrig jag skulle säga det här men Selena Gomez är faktiskt bra speciellt Round & Round (:
Men nu om nån minut ska jag ta min cykel och dra iväg mej till skolan får se hur det går eftersom jag inte cyklat efter att jag ramla med cykeln i somras och bröt armen haha, men det går nog bra men jag hatar att ja har så långt till skolan en halvtimme tar det typ...:/
Aja jag klarar det, så nu får vi säga hejdå så ja kommer i tid till skolan!
Puss&Kram

Saknar verkligen den här dagen 2 Januari fan (blir kvar här ett tag till hör något läskigt ljud på baksida haha.
Men jag kom ihåg att Jag, Sofie, Amanda, Liza, Sara och Lydia var kvar sist och prata med Calle och Erik och sen när ja fråga om ja kunde knäppa kort med Calle så tog han från mej kameran och knäppte, så jävla härligt minne <3

Nej men nu drar ja annars blir ja försenad.

Linda-Marie skriver:

Haha jooo, för då ser man om personen är nyfiken nog att snoka reda på vem man är ;) Okej, nej men mest för din egen skull, man ska inte hänga upp sig för mkt på andra :p Haha klart jag gör, du skriver ju om Rob! :)

Linda-Marie skriver:

haha jag minns faktiskt inte x) Måste varit på roberts fb eller något, minns inte :p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar