Kan du bara inte fråga chans på han?

Tjohej!
Nu är jag här jag mår ganska dålig, ganska dålig idé att cykla till skola i för lite kläder frös ihjäl och nu har ja as ont i halsen och det känns som ja kan spy när som helst :(

Idag i skolan när jag, emelie och anna var i matsalen på lunch så satte vi oss vid 2:ornas bord och dom borden är alltid reserverade till 2orna men det sket vi i och satte oss bara där.
Sen kom 2:orna och ba ni får flytta er nu...
Sen flytta vi till bordet bakom osså börja dom prata med oss
Sen stack vi och i korridoren känner jag hur någon börjar krama mej bakifrån och jag typ slänger mej typ ner på golvet och skriker osså börjar personen pussa mej på ryggen :S sen kuta han ifrån mej men jag såg att det var en av 2 orna

haha så jag följde efter och prata lite med 2orna på deras avdelning sen efter ett tag började en av tjejerna inspektera min mobil och blablabla.
Sen typ såg hon min bakrund på mobilen och bilden var på mej hon ba: E det du? jag ba: nee min flickvän då typ vare nån annan som bara då är du ju bög :O

Jag ba: nej jag är kär i en annan... dom ba: va heter han? jag ba: Jadu HAHAHAHHA han heter...öhhmmm hahahah Robert? hahah dom ba: Men fråga chans på han då? jag ba: jomen asså det är lite svårt förstår du dom ba: varför då jag ba: asså han är lite äldre en mej och då sa Anna att han är: 21! dom ba: men endå du kan ju endå fråga chans :)

Man ba omg hahahahha sen stack vi ifrån dom men endå va söööttt :)
men nu ska ja dra byeeeee

Linda-Marie skriver:

Haha nej, men antagligen har du kommenterat ngt på hans fb, eller skrivit i loggen eller ngt, så har jag hittat den där ifrån. Eller så hittade du mig? jag minns inte xD


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar