I'm not afraid

Hej alla friska!
Ja förlåt för den dåliga uppdateringen men det är såhär jag är frisk och då ska man inte sitta vid datan så mkt enligt mej själv.
Har så in i helvetans ont i magen tror jag har hostat sönder nån muskel där inne nånstarns hah.
Är glad också för om nån helg blir det någ stockholm med pappa :D:D:D:D:D
Då träffar man alla älskade personer man känner dej, jag tycker fan att jag borde bo där eftersom ja känner så många där gillar ju endå inte Gävle så mkt så why not?
Men jag tror inte mamma skulle gå med på att flytta dit så jag får vänta tills jag flyttar hem i från hahaha :)

Nej men nu ska jag stänga av datan och vila så pusshej<3

Ni får en bild på mej ifrån maj när ja åkte på kryssning ;))


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar