If you want to stay close i wont let you down

Justeee, jag kommer nog inte uppdatera så mkt här på bloggen i veckan kanske blir lite om jag är hemma imorrn är sjuk elr ja förkyld känns icke bra.
Länktar som fan tills pappa blir ledig nån helg framöver för då drar vi direkt vi till estockholmo ska bli så mysigt att träffa allaaaa kära kompisar jag har där.
Kommer ihåg när jag var där och träffa Emelie och Martina var så sjukt roligt gick och heja på exakt alla och så ståd och prata med Josef tror ja han heter :P iaf han på bilden

Vilken modell alltså! :) hahahahah
Men jaaa, nu ska ja fixa lite iaf pusshej

jessica klar :) skriver:

hahaha kolla tanten bredve "modellen" ^^

hon ser helt.. aa knäpp ut xD <3

Linda-Marie skriver:

inte? :o Jag tror ju det är han du menar hela tiden när du skriver så xD aha, i så fall, go for it! <3

Linda-Marie skriver:

okej, jag är så glad för din skull då, förhoppningsvis någon som du kan lita på & menar vad han säger :) jag säger inte att robert inte är det, men det är nog större chans att det funkar om killen i fråga inte är känd :p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar