If anybody ask u who I'm just stand up tall look 'em in the face and say

If anybody ask u who i'm just stand up tall look 'em in the face and say
I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high
Hey, I made it i'm the worlds greatest
And I'm that little bit of hope when my backs against the ropes
I can feel it mmm, I'm the worlds greatest
_______________________________________________

Hej alla! :)
Idag i skolan hade vi bara en lektion och det var NO fast vi gjorde inget förrutom att diskutera när vi ska ha prov :)
Haha sen var det typ 3 timmars rast så jag och Anna gick runt och pratade lite om praoen som vi ska ha i Umeå så vi pratade lite om flyget och ja allt mysigt haha :D sjukt roligt ska det bli att vara där i 1 vecka.
Ja sen sista timmen på rasten var jag och anna med Emelie och Markus så vi cykla ner till stan elr ja fick skjuss av Markus för ja cyklar knappast till skolan...och ja ni skulle se hur det gick jag skreeek att jag ville av hela tiden för han cykla för snabbt för ja är rädd att jag ska ramla och skada mej rejält :(

Haha och det slutar med att jag hoppar av cykeln springer och faller om kull och skrapar upp benen och typ det var säkert 20-40 pers som ser det...plus att det är typ 2 jäkla snygga killar också som ser det och dom bara kollar på mej som om jag var mongolid elr nått hahahaha jag tror farbrorn som gick förbi den sekunden vart jäkligt rädd hahah :)
Sen var jag med på en aktivitet på halva frilufsdagen mellan 12 och 3 för ja skulle till ungdomsmottagningen 2...så ja stack hem och bytte om sen ner till stan igen och sen tog ja en mysig liten fika med mamsen <3

och nu sitter jag här och lyssnar på Jonathan Garcés LOVE <3 ska till sandviken på simträning idag för badhuset här bygger dom om så ja buss dit och träna och kommer hem typ efter 9 och då blire att kolla på idol på datan ist :) vill ju inte missa direkt.
Men nu drar ja så pusshej<3



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar