Idol

Börjar fundera redan på hur jag kan ha fått 9 läsare? hahah gjorde denna blogg igår :)

Men ja nyss såg jag på Idol och alla var ju så grymma jag vart förvånad :)
Jag vart helt galen i Jonathan Garcés helt jävla fucking awsome hoppas han är var till Kvalen för ja ska gå då när han är fan!
Sen var det Jimmy Claeson sen Anton Hildorson! :)
Grymma!!! Sen var det ju den här tjejen som kom in och ploja i början hon var ju grym men liksom hallå?
Hon förstörde ju liksom sitt första intryck dålig stil säger jag...

Men ja, jag måte ta och börja fixa mej nu så ja kan dra mej till skolan imorrn så byeee<3
Ni får en bild på den grymma Jonathan

L I K E S O F I E [foto] skriver:

Åh han gilla jag också! :D <33


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar