I used to be a sweetheart

Hej alla!
Asså jag är hemskt ledsen men det kommer bli jätte dålig uppdatering den här veckan är så upptagen just nu med massor men jag lovar jag kommer slänga in inlägg då och då :)
Men iaf idag var det ju skola, och guuuud Ada sjunger så jävla bra hon sjöng för mej idag på rasten och man dog typ helt jävla awsome!<3
Aja sen i skolan spela jag saxofon som ja gör varje måndag haha vi hade vikarie som var dryg gilla han inte... sen på No:n hade vi också vikare som påminde så jävla mkt om Robert Kragh man ba shiiit och den här hade ju samma humor också så först när ja såg han jag ba: vafan gör robert här? :S sen han ba: jaha jag heter Obeid! osså kunde han inte så bra svenska så man ba hahahahha :D

Men jaaa sen vare buss ner till Nynäs för att gå på sången fick börja sjunga Darins låt Why does it rain! så himla fin låt alltså! älskar den <3
Men ja nu ska jag ta och baka så man har nått att fika medans man kollar på Idol :) hejaaar på Jonathan <3
därför får ni en jävla söt bild på han <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar