i need you here beside me

Hej alla!
Såg precis klart på Idol tror det gick bra för jonathan även fast han sjöng lite fel hahah men ja vill höra mer :/ aja hoppas han går vidare imorrn håller tummarna :)
Men ja idag var det träning har inte varit på den ungefär på 3 veckor.
Trodde först det skulle vara roligt men sen när man väl kommer det är det samma visa, dålig tränare och vissa som jag simmar med ska ju vara så dryyyyyyyyyyg haaata och nu när Oskar bytt grupp på torsdagar blir det ju genast tråkigare...

Aja men det var ju skola idag lååång dag och jag hatar att det är 2 spanska lektioner efter varandra i slutet första är i 30 min och sen sista i ca2 timmar, tycker det bara är onödigt.
Men ja jag vet inte vad jag ska skriva nu, i helgen blir det någ inte mkt uppdatering ska till stugan över helgen kanske blir mobilbloggning det finns ju en data där men varje sång ja sitter vid den blir det nån fel enligt min farmor och farfar så ja vi får se...ska kanske vara med min kompis innan jag åker men hon har blivit sjuk så ja tror hon är sjuk imorrn å tråkigt för hon och jag har så mkt att prata om <3

men ska dra nu pusshej

På bilden är det jag och min kusin Alice :d

bex. skriver:

ngt spec i skolan imon ? jag är ledig :D

jag gör ine mkt (a)(

bex. skriver:

haha förstår :pp

jaa de är gött jag går i nian (A)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar