I know i'm not the first one giving you all this attention

hellluuu!:)
Idag har jag haft fullt upp, fick gå upp 7 även fast ja hade sovmorgon till 9...eftersom jag skulle till skolan och ha hälsokontroll självklart gick det snabbt och jag fick sitta i korridoren själv i 40 minuter och vaktmästaren trodde jag var mobbad :/ inte roligt hahah.
Sen halv 2 gick ja från bilden för att spela saxofon :D har kommit igen ordentlig med dej nu så det känns bra:)
Sen efter skolan stack jagf först till pressbyrån och ladda på mitt busskort :) sen ner till Nynäs till kulturskolan på sångträning, det gick super bra ska få börja sjunga en Darin låt nästa gång hahah det ser jag fram emot :D <3
men ska draaa måste fixa mej pussss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar