I can only be myself with you

You can see that I've been crying
And baby you know all the right things: to say
But do you honestly expect me to believe
We could ever be the same...
You say that the past is the past, you need one chance
It was a moment of weakness and you said yes...

_______________________________________________________

Helluuu! :)

Har varit i Hofors idag och kollat när mina brorsor tävlat i simning det var Gästrikeserien och jag är inte tillräckligt bra för den tävlingen, fast jag är inte långt ifrån att komma in till den tävlingen så snart så :D
Sen var det hem till 3 och gå på gudstjänst eftersom det tillhör konfan, det var inte sådär roligt jäkligt tråkigt vare...
Men i hofors satt jag och prata med Wilma bara och flumma lite sådär :)

Sitter just nu och deppar bara för att det är söndag, vill verkligen inte till skolan asså visst nu när jag har varit sjuk så är det väl skönt att komma tillbaka men jag klarar inte av skolan verkligen inte har tröttnat på att gå dit 5 dagar i veckan i flera år hahah :)

Ajaaaa, nu ska jag pigga upp mej och tänka på allt underbart ist som finns ute i världen :)
Och nu får ni ha det bra så ses vi när vi ses
Pussss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar