Hello this is my life my friend :D

HejHej Alla! :)
Jag kommer självklart fixa med design och allt sånt när jag har tid, blir nog på onsdag då slutar ja ganska tidigt tror ja och då har jag inget för mej. elr så gör jag det efter detta inlägg

Men ja den här bloggen kommer jag berätta om mitt liv om skolan och allt sånt jag gör på fritiden, folk kanske kommer säkert tro att ja skryter mkt men so what jag är en sån person...!
Jag är den personen som åker på mkt spelningar och allt det där just for your guys information :)
Men jag kommer blogga här mkt i ett år sen kommer jag nog dra till USA i ett år och då blire mindre bloggning ;) mer om det senare.

Men här kommer lite information om mej:
Jag heter Emma Victoria Hansson :) är 14 år fyller år 22 Juli så sommarn alltså fett chill slipper allt pinsamt i skolan som att alla sjunger i matsalen och sånt det gillas inte.
Bor i Gävle i ett fint hus med 2 brorsor en storebrorsa på 15 år och en tvillingbrorsa ;) och sen min mamma och låtsaspappa, min riktiga pappa träffar ja inte så ofta...berättar om det sen varför ja inte träffar han så ofta
Jag är väldigt social och då menar jag det, jag kan börjar snacka med veeeeem som helst bara sådär som just nu håller jag på att bli jäkligt bra kompis med en kille som heter Robert och han spelar i ett band som heter Lovestoned och det bandet håller på att bli ganska kända.


Ni får vänja er att jag pratar ganska mkt om han...för ja pratar ganska mkt med han i telefon och facebook och ja jag ska träffa han snart igen så då blir det säkert mkt ja skriver om det (L) Jag gillar han mer än vad jag borde göra egentligen

Men nu ska ja dra så inte inlägget blir för långt så puss hej <3

Linda-Marie skriver:

Rob <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar