He says: "Hey man take a smokey it´s good for your apathy"

Ihhh nu är jag på toppen humör igen :) wiihooo
Nej men allvarligt, ibland ägeeer mitt liv fast det är bara en sak som jag är lite pissur på just nu och det är att ja kanske inte kommer åka till Stockholm nästa helg som det var sagt...
Men vet ni jag har en plan, det är ju en person ja verkligen vill träffa och han kunde typ bara träffas den här helgen kanske helgen jag kommer upp på också men han kanske skulle bort så det var inte säkert ...och då tänkte ja såhär min farmor och farfar ska upp till stockholm den här helgen och jag ville följa med men jag fick inte elr jag fick men dom skulle hem på måndag och då fick ja inte för mamma...

Och då tänker jag såhääääääääär haha, att om ja verkligen anstränger mej imorrn och säger att ja kan ta med mej allt från skolan som vi ska göra på måndagen osså pluggar jag i stockholm och sen när ja kommer hem, helt enkelt när ja har tid för då kommer jag ju inte efter direkt?
För Robin och Tobias åker ju på den där jävla rockkryssningen imorrn so why not?...
Och jag är ju så snäll och gullig och allt helt toppen så jag borde få tycker ja...;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar