Hallihallo

Hur fan kunde ja fått 22 besökare igår? känns lite konstigt men whatever :)
Idag var det skola och det började liiiiite hektiskt.
Det börjar med att ja tar bussen till skolan väl nere på stan kommer ja på att ja glömt nyckeln till skåpet tar bussen hem igen och det tar ju 10000 år också, så sen kom ja hem tog nyckeln och vänta på att mamma skulle komma hem och hämta mej tog ju typ en kvart.
Får ett sms av Anna att jag egentligen är trivselvärd så ja behövde fan inte nyckeln...damp tillbaka till skolan iaf och då var ja inte trivselvärd för nåra andra hoppa in ist så ja var 45 min sen.
Sen gick ja i skolan och sen efter skolan var jag med Anna på stan en stund och nu är jag här :)

Fick panik för ja hade lagt upp ett klipp på youtube som ja visst inte fick lägga upp så ja fick lite skäll där :( inte roligt men ja han var ju inte så sur men endå...
Ikväll är det idol igen roooligt :D
Men jag ska draaaa nu så seeeees<3

Det här är ja för ett tag sen haha

anna skriver:

hahhahahdet var inte ett tag sen det var ju när jag var med dig i helgen :')

N A D J A skriver:

AAAW du har en bild på oss alla i din header hihi :D

lägger till din blöggis i mina länkar. DO THE SAME 8D pouss

EMELIE skriver:

Sv; Va kul och vad glad jag blir att du vill vara med och att du har anmält dig till min veckans blogg tävling :) Nu håller jag tummarna för dig <3 Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar