for sure

Hej alla :)
Idag var det ju skola som vanligt det var en ganska skön dag med Bild, SET, Matte, Mat och Hemkunskap.
Fast jag och Anna gjorde en annan sak på bilden...asså vi skolka inte vi gjorde en sak som var nödvändig.
Sen efter skolan var jag kvar lite och dampa med Anna, sen tog jag bussen hem där ja träffa Elin träffar alldrig henne nu för tiden och tänk att hon och jag känt varann i 8 år, det är sjukt :)

Men iaf efterskolan var jag även på Gävle ungdomsråds mötet som vanligt och idag diskutera vi stan och vad som kan förbättras och sånt och om Tysklandsmötet ska tyvärr inte med på det :( fast jag kommer följa med på lägret i Rättvik yey :D

Hahahaha juste man ska iiiiiiiinte kolla på Idol med mej om man inte klarar av personer som grinar när ens favorit gör dåligt ifrån sej som igår när Idol sluta hade dom knappt visat Jonathan nånting :/ och då var jag grinig för det och då visa dom när det sluta vad som händer imorrn och då tog då med Jonathan när han sjöng falskt jag fick verkligen panik och börja grina, och mina brorsor tycker ja kan läggas in på mentalsjukhus :/ men jag fick panik så jag har gått hela dagen och grubblat på det och om 10 min får man se hur det går <3
hahah men byeeeeeee


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar