Do you recall? I told you this was just a matter of time.

Heeej alla! :)
Jag kom nyss hem från konfan det var faktiskt riktigt roligt ska ja erkänna trodde det skulle vara tråkigt eftersom jag känner typ ingen här i bomhus eftersom ja går i skola inne i stan...men jag kände nåra iaf ;)
Och faddrarna fyfan va flummiga dom var känner på mej att det kommer bli as roligt.
Det var en kille där som likna Justin Bieber faktiskt typ samma hår och ansikte bara att den här kille kanske var lite rundare och så but i loved it.
I början fick faddrarna presentera sej och sen körde vi lite lekar som Fruktsallad, Pingvingen (som var döööööööö kul) mm va vare mer för leker? tror att det var det nej det var du den där blinkleken :)

Sen sista timmen gick vi och satte oss och typ sjöng och sen fick man tända ett ljus för någon man gilla eller ja vad som helst...sen sluta det :)
Men det var otroligt roligt länktar redan till lägret som blir...<3

Men nu ska jag äta och försöka göra så att min hals blir bättre! (:
Ni får en bild iaf på mej


Juste en sak till som inte hör ihop med konfirmationen...jag har tänk på en sak många som har bloggar provocerar för att bli kändare som Kissie då...vill säga en sak det lönar sej inte att provocera och hitta på vem man vill vara jag försökte göra det i min förra blogg och folk jag känner hitta ju min blogg och såg allt i börjar trodde dom ju på allt jag sa, jag gick ju till och med i verkliga livet och sa saker som inte va sann, men tillslut kom ju vissa fram till vad sanningen egentligen var och ja se hur det sluta.
Dom ringde hem till mamma som i sin tur rota igenom min mobil där det fanns massa påhittade saker och det har nu slutat att jag får prata med en sån där kurator elr ja gick dit 3 gånger men nu har allt löst sej och jag gör inte det.
Men snälla var er själva man blir mer omtyckt, jag förlora många vänner genom det även fast ja har fått tillbaka vissa så litar dom inte på mej fullt och det är inte roligt så lova mej att inte provocera och ljug om ett liv ni egentligen inte har...det lönar sej verkligen inte

Linda-Marie skriver:

Jag kom på var jag hittade dig nu! Du hade kommenterat ngt om Rob på angela monroes blogg tror jag :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar