After party we went to bed

Hej alla :)
Blir nog inte så bra uppdatering idag för ja känner mej verkligen inte bra, vill bara säga att det är smart att ha mössa på sej nu för tiden men det hade inte jag så jag får skylla mej själv, aja.
Pratar med pappa nu på facebook eftersom det är de enda sättet han och jag har kontakt med varandra eftersom han inte bryr sej om mina intressen at all.
Det var ju tänk att jag ska åka upp till Stockholm den här helgen som kommer, men hittar ingen skjuss och har inte råd med tåg så ja.
Men eftersom jag inte umgås med pappa så ofta (blir väl 1 gång varje år vi umgås ofta) så ska han och jag upp till Stockholm nån helg framöver när han är ledig, och då får jag hoppas att pappa håller det så han inte kommer med undanflykter.

Men jag har bestämt nu att när han och jag åker dit så ska jag försöka träffa alla som jag känner där får se vilka som kan :)
Sen ska jag ju upp och kolla på Idol kvalet nästa månad med Sofie, Sara och Lydia tror ja? :) ska bli skit roligt


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar