A few questions that I need to know how you could ever hurt me so

Det är väldigt smart att kommentera anonymt här när man redan kommenterat med sin namn :)
Sen vill jag bara säga en sak jag kanske överdriver lite saker här på bloggen men sån har jag alltid varit om någon bara har sagt till mej: ta bort den där saken! typ ganska lugnt så kan jag säga att den varit skit sur men jag vet inte vf jag gör så men det är nått jag har med mej från när ja var mindre ;) Så ta inget på så stort allvar.

Men ja jag kom nyss hem från tågstationen var och lämna av brorsorna där och pappa som ska på Rockkryssningen idag elr Close up som man kallar det :)
Nu sitter jag och garvar åt ett mail jag fick av Kraghen :P hahah dööör osså garvar jag åt min och Jonas konservation på msn så jävla dålig humor :)

Men idag i skolan var jag trivselvärd med Timothy...roligt? nej
Det betyder att man ska hjälpa till i skolan som i bibblan, matsalen och det not fun speciellt i matsalen alla kladda ju eftersom det var potatismos fyfan hatar dom som kladda och hade ut flera ton potatismos på bordet;)
haha men ja jag ska ut på en promenad nu så jag slänger in en bild ist :)

Min söta kusin Ida <3

Linda-Marie skriver:

Haha visst var det smart, visste inte om du brydde dig om att kolla, men joo x) Jag vet inte vad jag ska säga, men du kanske inte ska ta allt på för stort allvar :p varken från mig eller din lilla obsession :p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar