Take me to the place where you go where nobody knows if it's night or day.

Take me to the place where you go where nobody knows if it's night or day.
Please don't put your life in the hands of a Rock 'n Roll band and throw it all away

__________________________________________________________________________


Hej!
Har inte bloggat på 4 dagar, men det är dels för att jag har skola och vänner att sköta.
Eller ja jag har ju varit sjuk denna vecka och då känner jag inte för att blogga direkt.
Jag gick iaf till skolan i fredags, jag kände mej endå fortfarande lite dålig då men jag sket i det och ja :)
Efter skolan var jag med Anna och sen sov jag över hos henne.
och ja idag har jag inte gjort något typ bara chillat och lyssnat på en underbar person som sjunger så amazing så att man typ dööööööör sitter här med tårar i ögonen och det lovar jag helt underbart.
Kan inte förklara denna kille mer en underbar!
Ne nu borde jag sluta innan jag spårar ut!
Imorgon ska jag vara i kyrkan i 6 timmar med konfan, får se vilka spännande saker det blir att hitta på där! :)
Men ja nu ska jag draaaaa och fortsätta på underbaringen <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar