Love suposed to be magic

Orkar knappt blogga :)
man får ju en sån motivation när man hade 15 läsare och sen helt plötsligt blir det 2 läsare varje dag hahha ...:)
Men jag sitter iaf här nu och lyssnar på Darin.
Har varit i skolan som vanligt och det är väl lungt känns faktiskt lite roligt att gå till skolan och veta att man ska träffa sina väännneer och det :)
Men jaaaa :D imorrn är det fredag igen och jag hoppas verkligen att Linnéa åker ut denna gång, senast var det Sassa som jag ville och nu är det Linnéas tur sen nästa gång endå kan det ju bli Geir och sen där på Linda och Jay och Minnah sen kan ingen åka ut tycker jag! :D

eller nej förresten alla bra kan åka ut som Daniel, Olle, Andreas, Elin och Alice hahah för då betyder det att dom kanske kommer va med på "Loserturnérn" och då kommer ja nog se dom, elr fast nu är jag knäpp då kommer nån dålig att vinna hahah men nu har jag säääär så ja måste logga ut så pusss! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar