If i walk, would you run? If i stop, would you come?

If i walk, would you run?
If i stop, would you come?
If i say you're the one, would you believe me?
If i ask you to stay, would you show me the way?
Tell me what to say so you don't leave me.
The world is catching up to you
While you're running away to chase your dream
It's time for us to make a move cause we are asking one another to change
And maybe i'm not ready
_______________________________
Hej, Jag kom nyss hem från kyrkan (konfirmation) det känns lite konstigt att vara där typ varje Tisdag och sen vissa söndagar även fast man inte är kristen sådär.
Men om jag ska vara helt ärlig så känns allt bättre när jag har varit på konfirmationen jag känner mej alltid lugn och det fast nu har jag ont i huvvet hahah :D
Men ja vad ska man säga :)
På konfan gjorde vi inte direkt så mkt...Men ja idag i skolan var det segt hade 8 lektioner segt segt.
Asså jag tror min blogg är väldigt tråkig att läsa hahaha aja men skitsamma snart händer det saker det lovar jag!
Men ni får iaf en liten bild på mej iaf:)

emelie skriver:

SV; tack <3 :D

emelie skriver:

anmäl dig till min dagens blogg tävling :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar