I will sing a song for you

Hej!
Förlåt att jag inte blogga igår men jag var upptagen hela dan.
Först var det skola, sen var jag med Anna fram till 6 och sen kom ja hem och kolla på Idol för den delen höll på till typ 11 elr något och då vare bums till sängen för jag skulle upp tidigt till kyrkan och vandra i 40 år enligt faddrarna hahaha berätta om det imorrn.
Men ja min mobil gick sönder i går :( börja med att en 2:a tappa den så den fucka up sej och sen var den av hela dan fick paniiiiiiiiik, så det var första gången på år jag var utan mobilen kändes tomt :/
Sen när ja kom hem kom ja på att ja kunde slänga den i marken för då funka den i ytterligare 2 min osså ja så höll ja på, men pappa ska ordna en ny mobil till mej på Måndag så ja :)

Jag kom iaf hem nyss från Läkerol Arena var där med Wilma och såg Grease musikalen, den var väl rolig men kunde varit bättre <3
Men ja ska lägga mej ska upp typ 10 och jag vet inte om det blir så mkt bloggning imorrn för först blir det gudstjänst fram till 12 ungefär sen ska ja på simträning till 3-4 nånting och sen direkt upp till stjärnsund för att fira kusinen Ida <3
Men ja ses när vi ses


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar