I like you to much


Hellihallo!
Nu har jag tid att blogga! :)
Idag har jag haft fullt upp för åkte jag ut till Ikea/Valbo med mamma och åt mat och sen gick runt och kolla lite :P
Sen var det direkt ner till Nynäs för att gå på sångträning och Anna följde med och kolla på medans jag tränade :)
Sen gick hon och jag ned på stan och chilla bara.
Sen tog jag bussen hem och satte mej här.
Det var lite roligt när min tvillingbrorsa kom hem, för han är kompis med min ex-pojkvän osså kom dom hem hit och tobias ba: EMMA DITT EX ÄR HÄR SÅ STÄNG DÖRREN! jag bara: ÄR DEXTER HÄR OCH VEM FAN ÄR DET? tobias bara: DITT EX!!! man ba: aha fan då hahah.

Men ja jag ska färga mitt hår mörk denna vecka hoppas det blir bra! :)
Slänger såklart in en bild när jag har gjort det :P
Men imorrn blir det nog uppdatering efter 7 för först är det ju skola och sen direkt efter ska jag på konfan och den ska sluta en stund innan 7 :)
men ja nu ska jag dra så byeeeeeee! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar