i keep telling you

Hej har inte bloggat på en vecka nu men ja orkar inte direkt.
Har varit i skolan som vanligt.
Och igår var det idol och Daniel åkte ut :( ledsen vart jag jag hejade på han eftersom Jonathan åkte ut...
Men nu hejar jag på Andreas hahah han har också varit min favorit efter Jonathan.
Men det var lite roligt igår när det ståd mellan Geir och Daniel så sa jag till mamma såhär:
Mamma om daniel åker ut då får du skjussa mej till idolhotellet imorrn....
mamma ba skratta...sen när daniel åkte ut vart ja ledsen då sa ja ba: Mamma du lova mej att du skulle skjussa mej till stockholm? mamma ba hahah nej :)
Men jaja sånt är livet hopps daniel kommer till gävle snart <3

Och jaa alla kan gå med i denna grupp på facebook :)
Medverka i videon till andreas weise
Det är jag och en tjej som heter Emelie som håller på med en fanvideo till Andreas och ja vi behöver foooolk :D haha Geir ska hjälpa oss med gruppen också :P



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar