Cuz i day without you just isen't fear

Måste klargöra en sak jag stör mej på så in i bängens mkt på just nu...
Ang Idol och alla som röstar och det.
Tex igår när Daniel åkte ut som självklart var flickidolen...så börja alla skriva såhär
"ÅÅ jag skäms över Sverige" "Hejdå Idol" "Fy vad alla röstar dåligt" "ÅÅ såhär var det förra året också hejdå"
Asså visst okej att man blir ledsen att ens Idol åker ut men vf klaga på sverige och att folk röstar för lite.
Okej...det är överdrivet lite väl överdrivet att hålla på sådär.
Vi säger såhär det kanske är 30% i Sverige som inte ens kollar på idol då är det bara 80% som kollar på idol och utav dom 80% är det kanske bara 30% som inte röstar och då är det 40% som röstar och om vi säger såhär om alla ska rösta på den som man gillar 10000 gånger blir det jävligt dyrt, jag tycker det räcker med att rösta 1 gång .
Men jag tror många av er som röstar bara röst 1-5 gånger eller ingenting så vf ringer inte ni in och röstar fler gånger då om ni känner att det är fel?
Och nångång var Daniels tur att åka spelar inte roll när det kunde varit om nån vecka eller i finalen spelar ingen roll.
Och alla har sina idoler som nu den här fredagen var det 8 idolel som tävlade om att bli TOPP 7 daniel kom långt.
Men om man tänker på dom som var med denna fredagen var det ju:
Linnéa, Olle, Minnah, Daniel, Elin, Andreas, Geir och Jay!
Och alla dom här har sina fans...
Jag har aldrig tyckt om Linnéa jag har alltid velat att hon skulle åka ut men jag tyckte hon förtjäna denna fredagen att gå vidare och bli topp 7.
Alla är bra på sina sätt och denna gång ståd det på slutändan mellan Daniel och Geir och Geir är för i jävlans bra men han har endå en karriär liggandes bakom sej men endå det spelade ingen roll för mej vem som gick vidare även fast jag höll på Daniel mer än Geir men endå.
Om jag säger såhär: Alla har sin åsikt om vem dom gillar bara det inte går för långt så man börjar klaga på omgivningen man kan hålla sina åsikter för sej själv om dom är väldigt starka.
Det här som jag har skrivit nu är min åsikt och jag står för den, jag tror många tycker som jag och tycker det är överdrivet.
Tänk som jag gjorde igår kväll Tänk positivt ni kanske får se han snart igen på idol turnérn om det blir nån :D
Men nu har jag skrivit klart och jag tänkte gå men jag bjussar på en bild på Daniel <3




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar