Busy busy busy

Nu sitter man här kom precis hem från slottet där jag har varit på möte som vanligt :)
Vill bara berätta att det inte kommer bli så mkt bloggning helgerna framöver för kolla.
8-10 oktober alltså nu på fredag drar jag till Söderhamn på simläger/ och sen när ja kommer hem på söndagen ska jag direkt till Sandviken på simtävling :)
sen var det nått datum jag skulle till Bosön i Stockholm tror jag det var nått helgen därefter eller något.
Sen den 31-1 Oktober/November drar jag nog till Bollnäs på ett litet läger med gävleungdomsråd
Sen den 5-7 November blir det att dra till Rättvik med gävleungdomsråd.
Sen därefter händer det nog inte så mkt bara att jag drar till Umeå V.48 med Anna på prao alltså datumerna 28-5 November/December tror ja? :)
Fullspäckad scheeeeema

Och juste denna månad ska jag också med Pappa till Stockholm över en helg ska bli skönt att vara med han och lära känna han bättre eftersom jag knappt träffar han osså kanske man får träffa sin faster som jag inte träffat på 12 år :( Och sen träffa Martina och Emelie kanske? sen många fleeeeer! :D

Och ja nu börjar jag bli stressad för ni som känner mej vet att jag älskar Idol och dom som åker ut från idol nu är ju alltid med på en loserturné och dom kommer antagligen till Gävle och nu blir ja lite stressad för dom brukar alltid komma i Oktober elr November och då får dom inte komma när ja är borta för då bryter ja ihop måååste ju se hahah! :D Vet att jag är knäpp men sån är... ;)

Men nu drar jag byeeee! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar