Bollnäs på arangörsutblidning

Hejsvejs.
Nu är det såhär att igår och idag har jag varit på en arrangörsutbildning i Bollnäs det var riktigt roligt faktist.
Det var lite roligt att i början när ja kom var det ju bara Tobias och David jag kände sen var det ju 3 andra som ja kände också från konfirmationen elr dom är faddrar men dom har ja inte pratat med så jätte mkt ;)
Men iaf jag började prata direkt med 4 tjejer som heter Sofie, Bahar, Evin och Cajsa :)
Dom var riktigt trevligt iaf sen vart det ju naturligt att man börja prata mer med tex Temesgen, Ilja, Anton, Björn, Hannah, Tintin och alla !! (:
Men ja vad ska man säga, det var 2 underbara dagar asså det var aaaaas roligt trodde det skulle vara tråkigt men det var det inte :D
Men nu är ja otroligt och herregud vilken sockerkick jag fick idag :O Det var liksom såhär idag när vi åt först var det frukost klockan 8-9 sen halv 10 var det en föreläsning sen en och en halvtimme senare vare Fika Sen sluta den kanske 11 och sen klockan 12 var det lunch sen efter 1 körde en annan föreläsning igång tror jag och då typ efter en timme var det fiiika igeeen och då gick det utför.
Jag var både trött och fått för mkt socker i mej så jag vart hyper skratta åt allt, gick till allt och alla och prata, fika mer och mer, tillslut slutar det med att jag börjar garva så mkt att ja inte kunde andas osså typ grät ja av garv och det enda jag sa var: Asså...Micke är otrogen mot dej med Johan...  sen dog jag typ hahah alla andra bara ??????
men jag dooog serriöst trodde livet skulle gå under där bara för det haahahha.

Men jaaa JUSTJA jag såg även Gaybloggaren (Amir) idag KUNG hahah men ja visste inte att det var han.
Det var såhär när tåget anlände till Gävle så hoppar jag av osså ståd det ett gäng där så jag kolla lite på dom så ståd det osså kom jag till en lång kille sm står och röker osså glodde jag på han som in i helvete och han glodde tillbaka osså tänkte jag ba: Fan var inte det där Amir? osså gick ja typ till alla andra som gick av som jag var i bollnäs med dom ba: Nej det var inte han? jag ba:nehepp! sen hela vägen hem satt jag och ba fan jag skulle ju frågat han och blablablaa... sen går ja inte på hans blogg och får se att det var han jag ba: vaaaaaa omg men shit jag har haft ögonkontakt med Amir omg omg omg! haha typ så ;) lite cool endå :)

Men här får ni nåra bilder från helgen, det är inte jag som knäppt bilderna eftersom jag inte har en kamera längre... :(

hahha cool bild som fan men på bilden är det Cajsa, Evin, Jag, Sofie och Bahar :D

Ilja, Jag, Hannah, Temesgen och David

Emma, Annika?, sen vet ja inte osså jag :)

Osså alla här :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar