A better place to play

Hejsan alla! :)
Jag har inte så mkt blogglust du förtiden men den här bloggen ska jag fan stanna på! (:
Hahah.
Juste om 13 dar alltså torsdagen den 18 November har jag studiedag och då ska jag och pappa dra till stockholm till den 20 november så jag får ta ledigt på fredagen bara.
Men ja det ska bli mysigt, vi ska bo hos min faster i Nacka ska bli roligt för ja har inge minne att jag har träffat henne så trevlans trevlans ska det bli men ja vi får se vad för roliga saker han och jag hittar på där nere i Stockholm :D
Jag vill iaf göra massa saker som:
-Gå och shoppa på nacka forum!
-Åka till Idol Hotellet :)
-Åka till Heron City
-Gamla Stan!
-Gå på nån Resturang helt klart!
-Jag vill åka den där grejen som går uppför hela Globen så man kan ser ut över stockholm men ja vet inte hur mkt det kostar, och jag kommer få panik halvvägs upp och typ döööö haha (höjdrädd)
-Stureplan och Östermalm helt klart haha! (:

Ja hahaha det är massa saker ja vill göra! :)

e skriver:

tack för svaret på dagens fråga :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar