You world is my world !

Jag känner att jag måste skriva ett till inlägg nu haha! :)
Tänk att 2010 är över om 10 timmar...2010 har varit ett väldigt kort år om man säger så har försvunnit väldigt snabbt tycker jag men det det är bra.
Mycket bra har hänt detta år men både dåliga saker.
Tycker själv att året var som bäst från Augusti fram till nu December månaderna före räknar jag bara bort, inget speciellt hände...
Men jag känner att 2011 kommer bli bra.
Men 2010 var bra lärde känna många folk,till med via kändisar har jag fått nya kompisar som Robert kragh, Andreas Weise och så genom dom har jag lärt känna massor med underbaringar, blivit bättre kompis med vissa till och med lärt känna folk i Norge och Tyskland den ni ;) från Norge har jag tex lärt känna Stina, och hon vill jag gärna träffa nu detta år på nått sätt sen från tyskland har jag lärt känna Janet och Jennifer och dom vill jag också träffa men dom bor lite längre bort så hahah lite svårare men inte omöjligt ;)

Men ja ddet har hänt mkt, Träffat idoler som vanligt och dom är alltid undebara.

Jag tänkte lägga upp vilka låtar som Påminner mig om detta år, ett för Våren, ett för Sommaren, Ett för Hösten och sen ett för Vintern.

Låten som påminner mig mest om:

Våren är: Justin Bieber-One Time

Sommaren: Oskar Linnros-Från Och Med Du

Hösten: Mike Posner-Gone In September

December: Bruno Mars-Grenade
Konstig nog är det ingen direkt jullåt som får mig att tänka på denna Jul och vinter, jag har ju inte haft nån julstämning direkt det här är den enda låt som fått gåt om och om igen i min mobil och på spotify ;)

Men ja detta året har haft sina för och nackdelar och det är ju bra! :D
Men pusseeen på er så ses vi imorgon den 1 Januari 2011!


L I K E S O F I E [foto] skriver:

- YEEEES :D <3

Rebecka ♥ skriver:

svar : Helt okej ! :) Bara tagit det lugnt & sovit lååång tid. Själv ? :D

Rebecka ♥ skriver:

haha jag med :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar