Chriiiiiiiiiiiistmaaaaaaaas

Hej alla! :)
Min jul har varit bra faktiskt, orkar inte gå in på detalj vad vi gjorde men kan berätta lite.
Idag kom vi ju hem och då slängde jag mig i sängen direkt och kollade på "the last song" som jag fick i julklapp och jag ÄLSKADE den och mot slutet ja, jag har nog aldrig grinat så mycket som jag gjorde nånsin till en film och ja hahah min favorit film!
Men ja nu ska jag berätta lite om julhelgen på fredagen alltså julafton så vakna jag upp runt 9 fixa mig direkt sen fick vi julklapparna och detta fick jag:

Som ni ser fick jag en ny kamera som för den delen är skiiiiiit bra! :D
Sedan vid 11 drog vi först ut till gammelmormor en snabbis i sandviken och fick pengar av henne (och bananer)
sedan ut till morfar, eva och Andreas(morbror) åt julbord sedan kolla vi på Kalle Ankas jul och sedan kom Jultomten där jag bara fick smink ;)
Här får ni liiiite bilder därifrån:

På bilderna är det morfars hus, min brorsa Tobias, jag och min kusin Ida och sedan jag och oskar och sedan en bild på mig då ;)       
Sedan klockan 10 drog vi hemåt eller ja snarare mot kyrkan här i bomhus, eftersom jag konfirmerar mig är det ett måste (nästan) att gå på nattvarden den höll på till 12 och jag somna näääästan det var tråkigt :(
Sedan hem och ja la mig nästan direkt.

Dagen efter drog vi till stugan i Granön när vi kom vart det lunch direkt, sedan lekte man med kusinen Alice och tog det lugnt, sedan lekte man också med kusin Simon och sedan vart det klappöppning där jag fick pengar och björn borg trosor ;) Det var myyys sen vart det julbord och ja sen vid 8 var jag skiiiiiiiiiiiiiiiit trött så jag bestämde mig att jag skulle lägga mig och det gjorde jag även fast jag somna runt 10 ;) men jag vakna 9 dagen därpå sen gick den dagen och den dagen la jag mig halv 10 och då vakna jag idag 9 också :D sen vart det hemfääääääärd :D
Men här får ni lite bilder därifrån:

På domhär bilderna är det min kusin Alice, Jag och kusin Simon, Bara simon och sedan Simon och brorsan Robin! :D
Men ja det var min helg! :D
Kanske kommer mer bilder så småningom men orkar inte ladda upp nu så mkt för Blogg.se suger och är allmänt seeeeeeeeeeeeeeeg ;)

Men ha det gått så länge!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar