New Year

Hejsan alla!
Jag hinner slänga in ett inlägg idag, nu är det sista dagen på året riktigt roligt att ett nytt år ska börja nu.
Undra vad som händer detta år, men det känns som det kommer bli FANTASTISKT!
Året börjar att den första veckan i Januari ska jag ha tjejkväll med dom bästa i simningen, älskar min simgrupp alla är som en liten familj sådär ;)
Sen den 11 börjar ju skolan...mindre roligt men det ska väl bli roligt att träffa alla.
Men sen veckan efter 21 Januari kommer Sara och Sofie och sover hos mig, sedan 22 Januari ska vi dra ut till Läkerol Arena på Idol (turné grejen ni som inte fattar) och där är vi med Lydia och Amanda, ska bli roligt sedan stannar Sara och Sofie en till natt så åker dom hem nångång under dagen den 23.
Det ska bli roligt, sedan vet jag inte vad mer Januari kommer bjuda på men denna månad kommer det iaf vara kompiis månad för mig :D

Igår på dagen var jag med Sofie, Sara, Moa, Ella, Amanda och Nadja vi sprang runt på dagen och så och hade allmänt roligt.

Sedan drog jag hem klockan 3, fixade mig och allt såntdär skit.
Sedan halv 6 drog vi ut till Wilma pratade lite sedan drog vi till Melika där det var tjejkväll med simgänget då;)
Vi hade allmänt roligt, kolla på film, fika, prata och allt såntdär :D
Vi kollade på The Karate Kid som jag velat sätt nu sedan den kom ut på Bio så jag var överlyklig, men den var inte lika bra som jag trodde den var men Jadeeeen var så damn cute.
Sen i slutet av filmen spelas ju Never say Never som Justin Bieber är med i så då vart det Parteeeey eller jag och Emelie var iaf ganska taggade så det sluta att vi körde lite karate och såntdär.
Här får ni en video på det:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar