Just the way you are

Förlåt att jag inte bloggat ungefär 2 veckor men det var ju såhär, först åkte jag till Stockholm med pappa i 3 dar hälsa på min faster och sedan shoppat det var riktigt roligt :)
Sen helgen efter var det mening att jag skulle åka upp till Umeå med Anna och praoa men bussen krascha så jag vart ganska mörbultad, fick först åka in till sjukhuset men det var inget farlig på jag och Anna klara oss men ja jag är fortfarande lite halvt...så ingen prao för mej men Anna har nu åkt upp dit iaf och jag hoppas hon har jätte roligt :)
Så i måndags följde jag med till Stockholm ennu en gång fast bara över dagen för mina brorsor och deras kompis Tim skulle kolla på Deftones så jag mamma och danne hälsa på min nya kusin Simon och såklart min andra kusin då Alice ;) så vi var där och sen åt vi på en resturang som jag för den delen tyckte var läskig hahah :D
Men ja jag kommer börja blogga ordentligt igen snart när julen drar igång på riktigt haha :D <3

emelie skriver:

Tack emmaaaa :D <33

lydia skriver:

sv: ja hoppas ja kan komma<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar