i just wanna make you my boy

Jag hinner inte göra så långt inlägg idag, och imorgon kommer jag nog in uppdatera något och inte på fredag heller imorgon ska jag först på stan och träffa massa personer sedan på kvällen ska jag hem till Melika med alla simtjejer och ha liten tjejkväll sådär innan nyår! (:
och på fredag kommer jag nog va upptagen med att fixa mig och allt inför festen i lervik hahah :D
Men idag var jag och mina brorsor på stan med pappa och köpte julklappar och jag fick en snygg tunika av han :D
sedan åkte vi hem sedan direkt följde jag med mamma och danne ner på stan där jag köpte denna amazing Ukelele

Sedan åkte vi hem efter 1 timme eller mer och då färgade jag mitt hår och det var bra typ såhär ser det ut nu :)

Ja men jag gillade det :D men nu ska jag dra och spela på min Ukelele undra om jag ska döpa den till något hmmmm...namnförslag? kanske Milooooo, Dennis, Örjan haha ja ni förstår ;) ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar