I close my eyes and pray

Hejsan nu kommer ett inlägg då jag inte berättar det vanliga men kolla här.
Idag åkte jag och mamma ut till Valbo och då gick jag in på Rocks för jag tänkte köpa Minnah och Jays skiva.
Men när jag kollar in i butiken så ser ja stora bokstäver som det står JUSTIN BIEBER på jag bara DU SKÄMTAR MED MIG! så jag släpper Minnah och Jays skiva och drar dit och det fanns ju allt Tröjor, Kepsar, Skivor ja you name it!
Så jag köpte Justin Bieber skiva"My Worlds The Collection" som för den delen var fööööör liten, så jag ska byta ut den när jag har tid nån av dom här dagarna, antinge imorrn eller på fredag innan vi åker till Morfar.
Men ja jag vart förälskad man bara shiiiiit men jag bjuder på bilder från det haha ja knäppte faktiskt ett kort där inne i affäären! :D


love love love

emelie skriver:

SV; Haha, tack emma för ditt stöd :D ja jag hoppas det går bra för mig i idol, tack för dina komplimanger :D <33

Rebecka ♥ skriver:

fin blogg! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar