Dag 9 – Min tro

Hejsan nu är det juuuuuuuuuuulllooooooooov och på fredag är det julafton galet!
Idag var det skola fram till 11 klockan halv 9 skulle man ju vara i kyrkan men jag han inte dit pga bussen så jag stack till skolan och satt där typ i en timma tills dom andra kom.
Då var vi i klassrummet och prata sen fick vi betygen och jag är nöjd G på alla ämnen!

Men nu ska jag berätta om min Tro.
Vad ska jag säga? jag tror faktiskt inte på något speciellt.
Jag konfirmerar mig och där pratar man en hel del om Gud och Jesus och sådär men jag tror inte på det.
Men jag tror därimot på mirakel och det jag har själv märkt att jag har väldigt tur med allt.
Så jag tror på det och sen tror jag ju självklart på mig själv haha!
Nä men jag tror inte på något speciellt alls haha (:

Men jag vet inte vad mer jag ska skriva nu har så lite fantasi det är därför jag kör igång med den här dag saken :)
Men jag bjuder på en söt bild på justin iaf

Biebernismen är en tro jag har också btw! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar