Dag 8 – Ett ögonblick

Hej alla!
Idag har det varit en chill dag slutade 1 i skolan idag och i skolan var vi i ett hus som kallades Exercise huset där vi kolla på Stjärnhimlen och sedan gjorde experiment! riktigt roligt.
Men sen efter skolan åt jag på Amigo med mamma och danne sedan drog vi till Lillhagsskolan och gud va konstigt det kändes att vara där nu vet inte varför men det var bara konstigt, tråkigt att ingen av mina gamla lärare var där det var bara musikläraren men han hade jag bara på elevensval så haha! :D

Men nu ska jag berätta om ett ögonblick och guuuud vad många ögonblick jag har så jag ska tänka på något riktigt häftigt haha.
Det blir nog den 2 Januari 2010 när Erik och Calle från Idol var där.
Jag var där med Sofie, Sara, Liza, Amanda, Lydia, Fidan och även min tvilling Tobias.
Vi ståd längst fram (som vanligt kan man säga haha)
Men ja Erik och Calle uppträdde några låtar och sedan var det signering såhär taggade var vi i kön:

Sedan kom vi fram och jag fick en autograf, kram och ett kort på Erik sedan vidare till Calle där jag fick samma saker fast jag knäppte endå ett kort med han:

Sista bilden är charmig jag vet ;)
Sen efter det ståd vi kvar framme vid scenen och prata lite smått med Erik och Calle och sedan ståd vi alla och flumma som man alltid gör.
Frågade också efter Salta pinnar för dom hade det och vi fick det hihi :D
Frågade lite frågor och det sedan när dom nästan skulle dra så var vi alla liksom: Caaalllle vi vill knäppa kort med dej! och då ståd jag filma och Calle typ sträcker sig efter min kamera och jag bara: vänta vänta vänta! så då sluta jag filma sen gav jag kameran till han och han knäppte kort på sig själv med Mig, Amanda och Sofie! ;)

Sedan fick man autograf på armen:

Men ja sen så stack dom och ja det var riktigt roligt och häftigt allt det där så därför bjuder jag på en video som jag satte ihop ett klipp där calle sjunger, när erik sjunger och eftersnacket ;)

Det var allt men vi ses imorgon förhoppningsvis! :D<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar