Dag 6 – Min dag

Hej alla!
Nu ska jag ta och berätta om min dag som för den delen har varit väldigt lång men ja vad ska man starta?
Jag vart väckt kvart i 6 imorse blev lite surig för jag hade världens bästa dröm om Bruno Mars den var verkligen bra så damp precis när det bästa skulle hända så väcker danne mej :( så det var ju bara att dra sig upp.
Klädde på mej och allt sånt sen direkt drog vi till Fjärran höjder och vänta på bussen sen när den kom halv 7 så drog vi mooot huvudstaden, försökte sova men så fort jag somna så smällde Adam till mej eller så viska han i min öron så jag stoppa in mina hörlurar och lyssnade på musik och drog ner mössan i ansiktet och helt plötlisgt bara sov jag hahah :D
Sedan var vi framme på idrotts högskolan där i stockholm någonstarns, gick in och bytte om och jag och min grupp var först ut det var jag, Robert och Andreas, vi körde igång först med cyckling i 6 min, sen skulle man hoppa från typ pallar och allt, och sen skulle man göra nån slags längdhopp och sedan någon jobbig cykling igen.
Sen var min grupp klar så då satt jag där i jumpasalen och tröka i ungefär 3 timmar, lyssnade på musik, försökte sova på mattorna, sprang runt och hyperventilerade, sms:ade alla möjliga och dampa med dom som inte gjort testerna en eller som redan var klara! ;)
hahah men sen 12 drog vi till mcdonalds i upplands wäsby där vi åt, sedan därifrån vid 2 tiden drog vi hem och jag ssooooooooooooooov faktiskt hela vägen eller ibland slog adam till mej men jag sov endå hela tiden :P

Det var min dag laddar upp bilder senare från dagen! :D
Pussssss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar