Dag 5 – Vad är kärlek

Hej!
idag är det Fredag och det är exakt 1 vecka kvar till Julafton, riktig Heftiiiii asså!
Det var bara chill idag och resten av dagen ska jag ta det lugnt eftersom jag ska till Stockholm riktigt tidigt imorrn, åker vid 6 tiden från Gävle och kommer hem 3, simningen ska till Bosön på träningsgrej som vi gjorde tidigare i höst riktigt roligt, men jag är lite nervös för bussresan hehe.

Men ja nu ska jag berätta vad kärlek är visst, det blir lite svårt.
I mina ögon är kärlek väldigt mkt jag har svårt att hata saker så jag är positiv till allt men Kärlek vad är det för mej?
Ska ge er en liten lista vad som är kärlek för mej så det inte blir så rörigt för annars kanske jag krånglar till det och allt.

1. Kompisar är kärlek, om man inte hade kompisar vad skulle man göra då utan dom? det skulle nog vara tråkigt om man inte hade nån att prata med om man mår dåligt till exempel, jag har inte många kompisar men dom jag har är väligt nära vänner som man kan lita på.

2. Familjen är riktig kärlek vad skulle jag göra utan min mamma, pappa, Danne och mina brorsor Robin och tobias? jag skulle då inte klara mej bra där det lovar jag,  dom betyder faktiskt allt för mej vem hade jag varit om jag inte hade haft just dom som familj? jag kanske hade mått skit, eller hamnat i nån rik familj, eller jag kanske hade varit nån i kungafamiljen vem vet? ;)

3. Killar haha dom som känner mej vet att jag är lite galen i killar, haha men dom är kääääärlek för mej! :D

4. Kändisar måste jag lägga till faktiskt, dom är grymt underbara genom många av kändisarna som jag gillat/gillar har jag lärt känna många nya kompisar och allt möjligt som jag ska ge lite exempel på vilka kändisar och vilka jag lärt känna.
Johan Palm=Sofie Fröjd, Sara Wängmark, och genom dom 2 har det blivit Ella Jonsson, Lydia Lindvall, Fidan och Amanda Woll (:
Justin Bieber=Ida Andersson och nåra mer jag av nån anledning glömt bort namnet på.
Andreas Weise=Emelie Waller där mest men sen har man snackat lite med 2 som heter Linda Göransson och Mia Tuväng
Robert Kragh=Linda-Marie Nilsson och nåra mer

5. Simning det äääääär käääääärlek tänk alla jag lärt känna genom simningen som Moa Tengqvist, Melika Zare, Felicia Forslund, Wilma Zetterström, Wilma Karlsson :D och massa annat fooooolk! (:

Min brorsa och jag på bilden, skit i blåmärket på hakan det var efter olyckan som tur är så är märket borta ;) haha

Linda-Marie skriver:

Åh du nämnde mig :D happy! :) Jag var också enormt galen i Jihan Palm, haha, känns som vi har samma smak xD Dock inte lilla gossen bieber x) Btw, hur går det med klippet på robs audition? :) nyfiken! :)<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar