Dag 4 – Det här åt jag idag

Hej alla idag var det skola som vanligt, börjar närma sig Jullovet sjukt roligt!
Funderar på att byta header snart den här är ju jätte gammal typ ett halvår och jag ser typ inte ut som jag gör på bilderna direkt.
Sitter just nu och pratar med 5 killar på skype, riktigt roligt.
Men ja vad ska man säga idag efter skolan var jag på möte som vanligt planera lite extra för festen! :)
Men nu ska jag berätta om vad jag åt idag, lite konstig grej att berätta om men visst:

Imorse åt jag gröt like always, sen i skolan va var det för mat då? jo det var nån fisk...med nån sås på och potatismot inte så speciellt gott men det gick att äta, sen inna mötet åkte jag hem och var hemma i typ en kvart och slängde i mig en macka sedan på mötet drack jag bara chocklad sen när jag kom hem åt jag kööööttttfäääärssåååås vet ni! :D
Men nu äter jag tuggummi! :D

Bild från 2 Januari när Liza, Lydia Fidan, Jag, Amanda, Sofie och Sara var och kolla på Erik och Calle på media markt :D saknar den dagen

N A D J A skriver:

Åh gud, den dagen är saknad!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar