Dag 3 - Mina Föräldrar

Heej alla!
Igår kunde jag inte uppdatera för jag var ut till Media Markt efter skolan och kolla på Idolerna dom enda som kom var Linnéa, Linda, Olle och Weise faktiskt jätte roligt fast man hade hoppats att Daniel följt med också, men han som var konfrancier eller vad man kallar det sa att Daniel var hemma i Uddevalla och spela Pokemon ;) hahah
Men ja det var riktigt roligt var där med Lydia och Amanda och precis som förra året stanna vi kvar där tills slutet och prata med idolerna som vi gjorde med Erik och Calle förra året , och jag ÄLSKAR Weise och Olle kolla in min youtube kanal HÄR så får ni se lite videos från igår.

Men nu tänker jag gå in på Dag 3 och berätta om mina föräldrar So here it comes:
Det är såhär mina föräldrar är skilda sedan jag var 2 år så jag kommer inte ihåg tiden med min pappa då och jag bor bara hos mamma för ja, för att även fast pappa bor typ en kvart från mej men det blir mamma iaf känns bäst så.
Min mamma heter Victoria och är 35 år och min pappa är 38 år? tror ja... sen har jag en låtsaspappa som har varit inne i bilden sen jag var 3 tror jag och han heter Daniel och är 36 år tror ja, är inte så bra på det där med åldern.
Men även fast jag inte bor hos pappa så blir det att man träffar han nångång lite sådär och fikar eller bara hittar på nått tillsammans som senast åkte han och jag ner till Stockholm i 3 dar och hälsa på min faster jag inte träffat sen jag kanske var 2? så det var roligt.
Men Daniel är lite som en pappa eftersom han endå har varit med i mitt liv sen jag var liten och han har sett mej växa upp och ja varit med i allt.
Mamma gillar jag också jätte mkt hon är jätte snäll finns ingen bättre! ;)
Även fast hon kanske kan vara jobbig ibland men jag gillar henne endå hon är trots allt min mamma :D
Jag vet inte vad jag ska säga om mina föräldrar riktigt eftersom det finns inte så mycket men jag gillar dom! (:

Men ja det var allt för idag då ses vi väl imorrn antar jag?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar