Dag 26 – Mina rädslor

Hejsan idag är det tisdag och idag ska vi först till Valbo och jag ska handla klänning till Nyåår som firas ute i Lervik med massa, sedan ska jag köpa väska till min Kamera, och sedan köpa hårfärg för jag tänker färga mitt hår mörkare denna vecka :D ska ju klippa mig imorrn så efter det färgar jag nog det! (:
Men efter Valbo ska vi dra till Sandviken med kusinerna och träffa mooormoooor! :D

Men nu har jag hoppat igen i dag saken och kommit till dag 26 och jag ska berätta om mina rädslor.
Mina rädslor har varierat för varje år som går men nu är jag mest rädd för ormar stora ormar alltså inte småa! ;)
Jag är lite rädd för att gå i skogen för då är jag rädd att det ska komma en björn eller en stor orm haaha.
Sen är jag höjdrädd som sjutton jag blir rädd när jag är i ett höghus tex för jag ska tro att det ska rasa, om jag står på 1 meters höjd blir jag okså rädd spelar ingen roll hur lågt det är ! haha
Sedan min sista rädsla eller detta är mest en fobi men det är väl som rädsla också? det är när folk knäcker med sina fingrar åh fyyyyy det hatar jag som sjuttooooooon!
Oh herregud då mår jag dåligt ibland så skriker jag till och med när någon gör det, det är så obehagligt :(

Men det var mina rädslor det så nu ska jag pysa så pussheeeeeej! :D

Om jag vill träffa denna kille alltså!!!

Hahaha samma smile right?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar