Dag 2 – Min första kärlek

Hej allaaaaaa (:
Idag är det söndag som vanliiiiigt gud va skönt att det är denna vecka och 3 dagar till och sen blir det jullov ser fram till det som sjutton.
Är halvt förkyld och har ont i halsen men ja ska förfasen dra till skolan endå och kämpa och imorrn ska jag endå ut till Media Markt och kolla på Idolerna med Amanda, och Lydia om hon kunde :) ska bli najs.

Men nu tänkte jag gå vidare med den här utmaningssaken eller vad man kan kalla det så nu ska jag berätta om min första kärlek:
Man kanske ska räkna bort alla man hade när man gick på dagis och sånt?
haha ja men jag gör det och kör med en kille jag gick med på Tranmursskolan och han heter Felix.
Vi gick i samma klass från 6-års upp till 5:an då skolan lades ner.
Men ja det var såhär den här Felix gillade jag ganska mycket i ca 4 år tror ja, så jag försökte göra allt för att bli ihop med han som man sa så.
Jag skicka brev, skicka mina kompisar på han, fråga själv och allt så höll jag på i 4:a år.
Men sen när vi började 4:an så sa han ja det var i typ september 2005 eller 2006 tror ja inte säker men ja är säker att det var september iaf.
Men vad ska jag säga, först var han och jag tillsammans i kanske 4 veckor haha sen gjorde vi slut en dag för vi bråka om nån matsak i skolan, men på kvällen tog Tobias hem Felix och vi alla gick och hoppas studsmatta hos min granne Joel (det kommer jag ihåg som om det var igår) och då vart jag och Felix tillsammans igen på kvällen, berättar inte hur det kan vara min privatsak tycker jag ;)
Men ja då kanske vi var ihop nåra veckor igen för jag har för mej att jag skrev i min dagbok som ja inte hittar att vi var tsm i ungefär 2 månader...inte säker han själv säger att det var 2 veckor men jag skrev faktiskt att det var mer i min dagbok haha.
Men av nån anledning var han och jag aldrig med varann under tiden vi var tillsammans utan vi chatta väl och prata i skolan sådär.
Han och jag har väl fortfarande kontakt för han och min brorsa är fortfarande jätte bra kompisar.
Jag träffar Felix nästan varje vecka kan man säga och han är en jätte gullig kille men vi är inte direkt kompisar om man säger så haha vi pratar väl lite grann med varann men inget mer ;)

Bjuder på en gammal bild från när jag gick i 4:an vet att det är lite halvt suddigt men ja visste inte hur ja skulle göra annars för min mobil tar så dåliga kort endå;)



lydia skriver:

sv: SES IKVÄLL ! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar