Dag 15 – Mina drömmar

Nu kanske ni undrar varför jag har hoppat enda till Dag 15 när jag egentligen är på Dag 10 men jag orkar inte skriva om allt det där som är dom datumerna hahah ;)
Men ja idag ska jag bara ta det lugnt, familjen ska ut till Valbo klockan 4 och äta julbordet som finns där och sedan ska jag byta justin bieber tröjan till en större storlek ;)
och imorrn är det julafton blir antagligen ingen bloggning tills typ måndag eller söndagen.
Juste imorrn klockan 12 på natten ska jag ju på nattvard? tror ja i kyrkan får se om jag klarar att vara vaken ;)

Men nu ska jag drömma...oj hahah jag ska skriva om mina drömmar menar jag! :D
Jag har alltid varit en tjej som drömmer stort om man säger så jag vill mycket men det är först nu jag har börjat rikta in mig på ett mål och det är att jag vill bli Journalist.
Jag gillar att intervjua folk och skriva om saker, jag har alltid varit bra på att skriva och har bra fantasi så kanske en skvaller tidning passar mig? haha nej jag vill börja jobba helst på en tidning som Frida, Julia eller Okej!
Förut ville jag bli frisör och kändis och allt sånt men det har jag lagt på hyllan om man säger så.
Visst jag vill ju bli sångare och sånt men jag känner det vill jag vänta med ett tag det är inte mitt största mål i livet nu att tex söka till Idol, jag vill ta ett steg i taget och det är att gå ett Media program i gymnasiet och sedan på högskolan gå ett program som är journalist utbildning, visst detta kanske ändrar nu till 9:an jag kanske vill bli data expert och gå på IT eller va det heter eller jag kanske vill gå Teknik eller kanske Barn och omsorg eller så vill jag bli Polis vem vet? men nu vill jag verkligen bli Journalist och jag hoppas det håller sig men man vet aldrig :)'

Vem vet om kanske 8 år sitter jag som chefredaktör på nån av dom här tidningarna?

Vem vet vem vet! :D

Men nu ska jag dra så God jul på er alla!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar