Dag 1 - Presentera mig själv

Ja nu tänkte jag börja med det första och presentera mej själv var beredd på att det kan vara långt och det kan vara kort (:

Jag som sagt jag heter Emma Hansson 14 år fyller 22 Juli bor i Gävle har bott här sedan jag föddes så jag är en riktig Gävle bo haha! :)
Jag har 2 brorsor en storebror som är 15 år och heter Robin sedan har jag också en tvillingbror som heter Tobias väldigt roligt...fast njaaa skulle helst vilja ha min födelsedag, konfirmation och allt sånt för mej själv om jag får säga så hahahahh!
Mina föräldrar är skilda, bor på heltid (om man kan säga så) hos Mamma, bor aldrig hos Pappa har väl bara blivit så fast ja tror dom har delad vårdnad men jag tycket det är skönt att bo hos mamma så man inte behöver skifta så mycket.
Dom skilde sig när jag var ca 2 år så jag kommer inte ihåg tiden med pappa så mycket, men såklart umgås jag med han lite då och då en idag ;) men sedan jag var 3 tror ja? har Danne varit inne i bilden och varit som en pappa.
Pappa bor i Brynäs så det är inte så lång bort men endå.
Folk skulle väl beskriva mej lite Galen men endå glad och jätte snäll! väldigt sprallig om man säger så.
Kändisgalen kan man väl också säga?
Haha ja, på fritiden simtränar/tävlar jag, går på sånglektioner, spelar saxofon, lyssnar på musik, kompisar och spanar självklart på snygga killar ;)
Annars går jag självklart i skolan 5 dagar varje vecka när det inte är lov.
Skolan är väl inte det bästa som finns men det är viktigt att man lär sig saker, men jag har haft lite motvind gällande min skolgång men allt löser sej.
Har lagomt mycket kompisar, inte för mycket inte för lite.
Lärt känna alla på speciella sätt som: Genom kändisar tex Johan Palm, Robert Kragh, Andreas Weise, Ola Svensson. Ja det är dom sen lär jag ju känna massa roligt personer på simningen som dom jag simtränar med otroligt härligt folk sen alla man tävlar mot också! sen genom skolan också :)
Men ja? vad mer kan jag berätta om mej själv har nog sagt allt jag har att berätta så ja pussselipuss på er hoppas ni nöjde er med detta<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar