Slutet är nära!

Haha rubriken lät som om jag ska dö snart eller något "Slutet är nära" det jag menar är väl mer att om 25 dagar slutar jag ettan och går in på mitt näst sista sommarlovet, G.A.L.E.T.
Detta år i ettan har iallafall varit ett av mina bästa år so far om man tänker bort läxor och så, har fått så mina vänner, minnen m.m. många av mina drömmar har gått i uppfyllelse och vissa drömmar står i kö fortfarande som om t.ex. 2 veckor ska jag se Janoskians och om lite mindre 2 veckor börjar arbetet på att komma på vilken sorts tandställning mina tänder ska få (inte för att det är en dröm, men att få raka tänder är en dröm) hahah, sen i sommar åkar jag till drömlandet Frankrike, fy vad underbart!
Igår hade jag även myskväll med mina vänner Emilia och Isabell, kollade på Eurovision och åt godis och sådant sedan idag städar jag ut min garderob för fullt och har hållt på lite med en läxa!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar