It was short. It was sweet. We tried.

Har inte uppdaterat något enda sedan Justin Bieber konserten typ men har haft fullt upp med skolan, möten och massa rester som behövts göras så har prioriterat det före bloggen haaha, ingen som läser endå!
Men vad har hänt sen sist vi träffats förrutom Nationella prov som jag tror det har gått rätt så bra på? Jo jag har varit med kompisar, gått på musikalträningarna, även träffat Malcom B från xfactor på stan, fått en ny tremänning, jobbat en dag på järnvägsmuseet och äveeen fått Niall Horan från one direction att följa mig på twitter, och idag hämtade jag ut mina biljetter till Janoskians med Amanda så det är najs, har alltså haft det väldigt bra, sedan har jag även gjort andra grymma saker som jag tyvär inte har lust eller inte vill berätta om här haha!
Men vi får  väl se när vi hörs igen, ska försöka uppdatera oftare från och med nu!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar